Thursday 13 September 2007

jeg er i gang

heisann ja, der er jeg i gang med min foerste blogg. har drevet og undersoekt litt om hvordan man hekler, men synes det er vanskelig. i gaar kveld tror jeg aat jeg virkelig knakk koden. saa jeg holder paa med min foerste grytelapp...i hvit egyptisk bomull!!

jeg skulle egentlig strikke daapskjole til datteren min for tre aar siden, men saa kjoepte svigermor en kjole til henne..og saa har garnet bare blitt liggende siden.
jeg maa si at jeg har funnet ut at jeg liker hekling veldig godt, saa det kommer til aa bli like populert som strikking her i huset.

hmm, var i grunn paa vei ut for aa kjoepe litt garn..vil saa gjerne strikke genser til Kamma! vi faar se om jeg faar noen ideer paa vei ned til byen. kanskje jeg faar inn noen bilder her ogsaa etterhvert:(

klemLinnMarit

No comments:

Post a Comment

Hi, thank you for the visit, hope to see you soon!