Friday 30 November 2007

christmas/jul

we are getting closer and closer to christmas,tomorrow is 1December. i cannot believe it. i have been good lately, not spent too much time on the computer and i have been knitting instead. my wisp scarf is halfway and looking fabi want one too(it's for my aunt)..sorry no photos this time
!i am nearly done with the hat for the designer knitalong at hobbyboden...and i got this new idea too...more about that when i get that time to start it. it is a new hat! i have also managed to finish clue 2 of MW...and joined another three Kal's that will start in January...will i have enough time??

and what about these socks, i really want to try to knit a pair, just need to finish one more pressie for xmas...for sister in law, another scarf!!
*******************************************************************
vi er nærmere og nærmere jul, i morra er 1 desember, det er helt utrolig. jeg har vært veldig flink i det siste, og ikke brukt altfor mye tid foran datamaskinen og strikket i stedet.
wisp skjerfet mitt er havlferdig og ser veldig fint ut, jeg vil også ha et(det er til tante), beklager har ingen bilder denne ganga!
jeg er nesten ferdig med lua som er til designer alongen på hobbyboden...og jeg fikk en ny ide til den alongen, kommer mere om den seinere når jeg får tid til å starte på den, og ja..det er en lue til!! jeg har også klart å bli ferdig med del 2 av MW, og jeg har blitt med på tre ny kal'er som begynner i januar. kommer jeg til å ha nok tid??

og hva med de sokkene...jeg har veldig lyst til å strikke et par, må bare bli ferdig med en julegave til..for svigersøster..et skjerf til!!

No comments:

Post a Comment

Hi, thank you for the visit, hope to see you soon!