Wednesday 24 October 2007

nye prosjekter/new projects

jeg har en liste over nye prosjekter som skal i gang og bli ferdig i loepet av de to neste maanedene. Jeg gleder meg til aa begynne med noe som er litt mere utfordrende enn vanlig glattstrikk, og i kveld begynner moroa med mystic water sjalet! det blir saa goey, det er jeg helt sikker paa. aa ja, jeg har i gaar kveld hekla et bittelite julehjerte som skal sendes til California:)

Lista mi:
1. bli ferdig med sengeteppet
2. strikke en haug av skjerf som julegaver
3. mystic waterKAL
4. muir along
5. gardin til kjoekkendoera
6, genser til Kamma
7. ullbukse til Kamma
8. designer along
9. sokker

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
###################################################
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


i have a list over new projects that i am going to start and finish during the next couple of months. i can't wait to start something a bit more challenging than only the knit stiches. Tonight the mystic water shawl will start, it will be so much fin,i am certain of it. oh yeah, i crocheted a little heart last night, and it will be sent to Califonia:)ooops, hope you don't read this Lisa

my list:
1.finish bedspread
2.knit lots of scarves for christmas
3.mystic waterKAL
4.muir along
5.knit a curtain for the kitchen door
6.jumper for Kamma
7.wollen trousers for kamma
8.designer-along
9 .socks

No comments:

Post a Comment

Hi, thank you for the visit, hope to see you soon!