Wednesday 16 July 2008

border

good afternoon to you all!

I do hope you are having a lovely day, here in Scotland it's rather windy, but atleast my washing dries quick!

the last few days i have been busy knitting my marius, and someone asked for a photo to show how much i have done..so as you can see, have started on the border.

i am very excited about the fact that i will try steeking for the first time ever. It has been my grandmother that has done this for me earlier..but i don't live close to her anymore..so i need to be able to do this on my own.

it looks really easy to be honest, and i am sure it will be absolutely fine:)


6 comments:

  1. Den ser veldig fin ut! Bruker du klarblå eller mørkere blå? FLS er veldig kjekk å strikke, men min rosa har feil i mønsteret- jeg strikka bare 1 og 2 row, glemte helt 3 og 4....har en ny på pinnene, med korrekt mønster. blir gøy å se din!

    ReplyDelete
  2. heisann, ja da var det blittutrolig lenge siden jeg besøkte bloggen din ser jeg... for her var det aldeles mye flott ja... det skru sjalet likte datteren i huset også... mulig jeg må til og lage et slikt til henne nå da.. hmm spennende og følge med fremover nå på den flotte FLS *klem*

    ReplyDelete
  3. heisann, og takk for besøk på bloggen min. Jeg hadde med min 5 åring og hun syntes d var helt supert! Var unger der i alle aldre, utfordringen blir og holde de våkne, det starter kl 23:-))

    ReplyDelete
  4. Good luck with the steaking. I have always wanted to try it.

    ReplyDelete
  5. Dette vert nydelig! Flott farge.

    Du har mykje fint her:) Eg prøvde å lage eit spiralskjerf, men eg gav meg. Det vart for mykje surr.... eller snurr?

    ReplyDelete
  6. Fikk du strikket ermet i går? Takk for hyggelig kommentar på bloggen. Jeg er en "snartur" på jobb i dag, ellers er det Tananger som gjelder....

    ReplyDelete

Hi, thank you for the visit, hope to see you soon!