Tuesday 22 January 2008

january socks

my anastasia socks are finally finished! my fist pair of adult size socks.
am happy with the result. can't wait for the next pair...next month! now i need to really get on with my january hat! and maybe i will finish my mw shawl soon too? i will make an effort:)
won't have much new for a while i am only knitting big things...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
anastasia sokkene mine er endelig ferdige! mitt foerste par soker i voksen stoerrelse. er fornoeyd med resultatet, gleder meg til neste par... i neste maaned. naa maa jeg virkelig sette i gang med janauarlua! and kanskje jeg blir ferdig med mw sjalet mitt snart? jeg skal gjoere en innsats.
kommer ikke til aa ha mye nytt paa en stund, for jeg strikker bare store ting...

6 comments:

  1. Hi Linn

    I love your leafy lace scarf and the socks look great - fab for a first attempt !

    And by the way, I've tagged you :0) Check out my blog for details.

    Heather

    ReplyDelete
  2. Tusen takk for den fine kommentaren i bloggen min. Nå har jeg kost meg med å bla meg bakover her hos deg!

    ReplyDelete
  3. Kjempeflotte sokkar du har strikka!!
    Ønskjer deg ei fortsatt flott helg.

    ReplyDelete
  4. Sokkene dine ble kjempefine. Kjekt å se alle sokkene.

    ReplyDelete
  5. Flotte sokker. Det var jammen ikke et enkelt mønster til første forsøk på voksen-sokker.

    ReplyDelete

Hi, thank you for the visit, hope to see you soon!