Wednesday 9 January 2008

wisp

after trying to get this picture off my phone for weeks, finally it's here! this is my christmas pressie for my aunt..the Wisp! i love it, and want to make one for myself..someday..! am busy with other stuff! during the holiday i managed to make a baby sachiko(?) wrap cardigan for my newborn (step) niece! i am hoping for a photo soonish!
there will be more updates during the next week i believe..so pay attention here!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

etter aa ha forsoekt i flere uker aa faa dette bildet fra mi=obilen min hit, gikk det endelig. detter er julegaven jeg lage til min tante..Wisp! synes den er saa fin og vil lage en til meg selv... en dag..! er saa opptatt med andre ting akkurat naa. i ferien fikk jeg strikket en baby sachiko(?) wrap cardigan til min nyfoedte (ste)niese! jeg haaper aa faa bildet paa plass snart.
det kommer til aa bli flere oppdateringer i loepet av uka tenker jeg, foelg med videre!!

No comments:

Post a Comment

Hi, thank you for the visit, hope to see you soon!