Tuesday 20 December 2011

Ble litt inspirert av Lisemor idag :)
1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder
34 år og nesten 4 måneder
2. Tror du at du har giftet deg til da?
Regner med at jeg forstatt er gift ja..
3. Hvem snakker du mest med på msn?
Snakker ikke på msn, ikke noen andre chater heller forresten, mest telefon...ringer farmor ei gang i uka jeg..!
 4. Husker du hvor du var 11. September 2011?
Nei, men jeg huskerat det var noe på nyhetene om NY
5. Hvem ringte deg sist?
Husbonden
6. Hvilken CD står i CD-spilleren din?
Har ikke cd spiller...men tror kanskje at Madonna er i Catriona sin...!
7. Har du kjæledyr?
Jepp, lille Solveigpusen
8. Når var siste gang du drakk kaffe? 
Noe timer siden
9. Er foreldrene dine gift?
ikke med hverandre, det vil si..pappa er gift på ny og mamma er skilt for andre gang
10. Når så du din mor sist?
I sommer
11. Liker du å reise med fly?
Nei egentlig ikke

12. Hvor mange land har du bodd i? 
to, Norge og Skottland
13. Hvor mange byer har du bodd i?
Grimstad, Kristiansand, Klepp, Porsgrunn, Oslo og Hamilton
14. Hvor mange søsken har du?
En hel, 1halv og to ste
 15. Kan du plystre?
Jepp
16. Hva var det siste du spiste?
middag tror jeg...pastaskruer, kjøttdeig og broccoli tenker jeg
17. Hva er din favorittiskrem?

All iskrem (fra Hennig-Olsen)!!
18. Hva ser du frem til?
Se farmor igjen til jul
19. Er det noe du vil fortelle til noen?
Ja, emn det får vente
20. Hva gjør du om en time?
vasker...
21. Liker du kaffe?
Bare hvis det er fullt av sukker og melk 
22. Hvor mange kopper kaffe om dagen?
Maks 5
23. Er noen forelsket i deg?
Tviler jeg på.
24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene?
Komme an på
25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen?
Hahaha, ja
26. Kan du spille poker?
Nei.
27. Er du forelsket i noen?
kanskje
28. Har du noen gang vært i Canada?
Nei...i
29.Hva var den siste sangen du hørte på?
haha, en link min søster hadde på Faebook, man husker ikke hvilken sang det var..
 30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg?
ja, flere
31. Hvor mange land har du besøkt?
EN hal haug...gidder ikke telle..sorry

32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål?
Engelsk, svensk, litt dansk og enda mindre tysk-.littebittegranne fransk også
33. Har du lyst på piercing eller tatovering?
Har  piercing i øret, og vil egentlig ha tre totaovering, men siden husbonden ikke liker dem, så gidder jeg ikke!
34. Har du noengang vært i en ambulanse?
Nei
35. Svømmebasseng eller hav? 
Kommer an på...bade i basseng, men ellers elsker jeg sjøen
36. Hvordan er været hos deg?
Mørskt og kaldt
37. Spiser du frokost daglig?
Jepp, jeg fungerer ikke uten!
38. Hva er din favorittting å bruke penger på?
Garn tenker jeg

39. Hva var det siste du kjøpte?
Julepresang til Catrionas bestevenn Emma
40. Hva er ditt favorittprogram på TV?
corrie og Big Love
41. Kan du rulle med tungen?
Jepp :)
42. Kan du dykke uten å holde for nesa?
Ja
43. Sover du med bamser?
nei ikke vanligvis
44. Hva er din blodtype?
Husker  ikke...
45. Er alt lov i krig og kjærlighet?
Nei!
46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine?
kaffe latte-ish...! 
47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene dine?
Ja pleier det! 
48. Sover du med døren åpen?
Nei.
49. Er du voksen?
Dattera kaller meg barnevoksen...så jeg vet ikke helt jeg..!
50. Har du tatt sol den siste måneden?
Nei, ikke siden høsten 2003 faktisk
51. Kan du skifte olje på en bil?
Har ikke prøvd enda, men fortell meg hva jeg skal gjøre så går det bra. ELSKER å bygge Ikea møb
52. Har du fått fartsbot? 
Hahahaha!
53. Er du avhengig av TV-en?
Nei, heldigvis
54. Liker du appelsinjuice?
jepp
55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen?
Hvis jeg ikke står opp ja...men snooze'en er vanligvis på en gang..eller to..!
56. Om du fikk sjangsen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det?
Hei, eksta jobb i tillegg til alt det jeg vanligvis gjør..nei takk, litt mere fri skulle jeg heller valdt!
57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå?
Egenlig begynne å vaske rommet
58. Kaffe eller energidrikker?
komme da helt an på
59. Hva er din favorittby?
PRAHA!!!!!!!
 60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort?
HAr ikke peiling..! En børn derimot,....DA vet jeg hva jeg ville gjort
61. Liker du håndskriften din?
Noen ganger, kommer an på hvilken penn jeg bruker
62. Hvilken sang hører du på mest?
Ironic, Alanis Morrisette
 63. Har du vært så full at du har besvimt?
Nei, men husker langt fra alt, og har blandet dager sammen..! 
64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort?
Pakket sakene mine og flyttet til Norge
65. Når våknet du denne morgenen?
06.12
66. Har du søskenbarn?
Ja. 5 stykker
67. Hva liker du med deg selv?
Veldig lojal, ærlig og stiller opp om noen trenger det.
68. Hvem snakket du med sist?
Catriona, hun er stille bare når hun sover..men siste voksne jeg snakket med var Mora, hun kjørte oss hjem i dag..snille Mora! Hun skal få julekort i morra...
69. Hva er det verste faget på skolen?
Går ikke på skole, men det var vel matte tenker jeg
70. Hvor skal du bo når du blir eldre?
Vet ikke
71. Hva drømte du i natt?
Noe indre hyggelig...!
72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp?
to hundre pund, som da var rundt 2000 kroner..i Norge hadde det nok vært det dobbelte..så---4000 kroner...!
73. Hvor ble du født?
St.Josephs i Kongensgate, Kristiansand
74. Hvordan var din forrige helg?
Var vel en smule stressa da også...!
75. Hva er din favorittsang?
Det varierer 
76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en?
Nei, hvem vil ha en umedgjørlig valp i 15 år..!
77. Hva er den beste iskremsmaken? 
Hennig Olsen is, sin pistasj...mmmmmmm!
78. Noen gang likt noen du ikke hadde sjanse på?
hahahahaha, ja stadig vekk i ungdomstida...!
79. Har du hjemmeside?
Nei, men jeg har blogg.
Den du sitter og leser på nå :)
80. Er det noen i tankene dine akkurat nå?
Haha,
de jeg ikke hadde sjangs på...kunne nevnt noen navn...! Geir, Tommy, Øyvind( nei, ikke Lise sin Øyvind), David...!...haha, det var bare et fåtall...!
81. Kan du si alfabetet baklengs?
Tviler jeg på....er sykt dårlig på sånne baklengsting...
82. Kyss eller klem?
Kommer helt an på
83. Ville du forandret deg selv for en mann\dame??
Nei, men tror ikke jeg kunne selv om jeg ville..! Set i my ways...!

 84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett?
Kristian
85. Har du vært på scenen?
Ja, mange ganger..senest i Juni..danset foran 400 mennesker to kvelder...!
86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars?
Obi-Wan Kenobi
87. Ville du gjort alt for en person du er glad i?
Nei, det finnes vel grenser på det meste
88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween?
HEks som vanlig...I forfjor
89. Hvem var den siste som gjorde deg sint?
Husbonden
90. Hvorfor det?
Mye å gjøre
91. Hva er din favorittfrukt?
Jordbær om sommeren..
92. Irriterere vennene dine deg?
Ikke vanligvis..men alt kan skje
93. Har du et kamera?
Ja
94. Blogger du?
Ja., men ikke såp mye som jeg skulle..boir bedre i 2012
95. Er du kilen? 
Ja, men det er hemmelig
96. Hvem er/var din favorittlærer?
Økonimilæreren....hahah! men ellers passet Dag Vige sin læremåte meg helt perfekt! 
97. Hvilket godteri spiser du på kino?
søte popcorn...mmmmm!
98. Syns du gutten skal betale på første date?
Spiller ingen rolle...jeg betaler mitt, han sitt...det synes jeg er riktig!
99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din?
Det gjør de sikkert. 
100. Hva skal du gjøre etter denne testen?
Vake, så lage middag...! så vaske mere...så skal Catriona legge seg...og så må jeg pakke julegaver...og skrive julekort....og og og...! Blir en sein kveld kjenner jeg..!


No comments:

Post a Comment

Hi, thank you for the visit, hope to see you soon!