Friday 27 January 2012

Time

Evaluate your time. How do you spend your day? What things do you do, from the time you wake up to the time you go to sleep? Make a list, and evaluate whether they’re in line with your priorities. If not, eliminate the things that aren’t, and focus on what’s important. Redesign your day.


It's not the time that really is the issue...not really, the time is being spent getting rid of stuff that clutter up my life, when they are gone, the time will be spent on doing the stuff I love... so I need to do some decluttering!!


New conclusion..I spend way too mch time on the laptop, so I need to limit myself a bit. A couple of blog updates during the day maybe, and then not until evening time. I will also check my email during the day, but that's it!

1 comment:

  1. Jeg må nok vurdere å bruke litt mindre tid selv foran pcen;)
    Jeg tror kanskje at jeg ikke har svart deg på den ene kommentaren for en stund siden?Du har kanskje gått på notabene da?Meg og mannen har også gått der,men ikke sikkert vi har gått der samtidig.Bloggverdenen er jammen liten,og verden generelt;p
    De er jo så like at det er sykt!Jeg hadde en kanskje uheldig kommentar til Siren ei gang vi koste oss med litt vin,jeg sa at jeg synes hun var så vakker,hvorpå jeg etterfulgte kommentaren med å si at hun var jo prikk lik Jon harald bare med langt hår..Hehe,,Jeg kan få sagt det;)
    Hilsen "slankerinna.blogg.no"
    -Helene-

    ReplyDelete

Hi, thank you for the visit, hope to see you soon!